Zrobiłaś prezent za zapis na newsletter, ale wcale nie widzisz, żeby prowadziło to do większej liczby klientów?
A może jesteś jeszcze przed stworzeniem swojego lead magnetu i zastanawiasz się, jak to zaplanować, aby prowadziło sprytnie od subskrybenta do klienta... a także jak to wszystko technicznie podłączyć i zabezpieczyć?
Jeśli tak, ten kurs jest dla Ciebie. Mówię w nim, jak stworzyć taki prezent za zapis, który rozwinie Twój biznes i przyniesie Ci na listę e-mail odpowiednie osoby, czyli potencjalnych klientów!
Super, że wszyscy radzą teraz zrobić prezent za zapis na newsletter, bo to konieczna sprawa, jeśli planujesz w swoim biznesie online zarabiać.
Natomiast często jak tak, że ten pierwszy prezent, jaki stworzymy... nie jest strzałem w dziesiątkę. Wcale tak wiele osób się nie zapisuje po jego pobranie, a dodatkowo mamy wrażenie, że strasznie napracowałyśmy się przy jego tworzeniu, a tu NIC Z TEGO NIE WYNIKA.
I na siłę próbując promować taki nieudany prezent, wcale nie zmienisz tej sytuacji. Co jednak możesz zrobić?
Wiesz, jak dla mnie rozwiązanie jest jedno: zrobić kolejny, strategicznie zaplanowany prezent, który będzie od samego początku przemyślany w ten sposób, że przyniesie Ci potencjalnych klientów!
Który będzie elementem tzw. lejka sprzedażowego i rzeczywiście rozwinie Twój biznes.
Wyobraź sobie tylko... jak wspaniale by było, gdyby na Twoją listę e-mail automatycznie trafiały odpowiednie osoby, czyli Twoi idealni potencjalni klienci?
Którzy następnie po pewnym czasie dostawania od Ciebie odpowiednich, darmowych treści, SAMI zgłoszą się do Ciebie po Twoje produkty czy usługi?
Tak - to możliwe. I 4-częściowy przepis na taki udany prezent znajdziesz w tym kursie!
Jakie efekty osiągniesz po przejściu tego kursu?
Będziesz wiedziała, jak wybrać temat Twojego prezentu
W ten sposób, aby rzeczywiście był on chętnie pobierany
Poznasz cechy prezentu idealnego i wdrożysz je u siebie
Idealnego, czyli takiego właśnie, który wygeneruje Ci rzeczywiście potencjalnych klientów
Wybierzesz format idealny do Twojej konkretnej sytuacji
Nie zawsze to, co najpopularniejsze, czyli jakiś ebook, sprawdza się najlepiej
Poznasz darmowe narzędzia do stworzenia prezentu
Czyli podam Ci konkretne techniczne rozwiązania, aby stworzyć edytowalnego PDFa, quiz, mini kurs wideo, czy zamieścić link w ten sposób, aby śledzić statystyki pobrań
Poznasz ścieżkę przejścia od prezentu do produktu płatnego
Bo to w końcu właśnie o to chodzi, żeby prezent generował Ci potencjalnych klientów, prawda?
Dowiesz się, jakich strategii cenowych użyć w danej sytuacji
Czyli do czego powinien kierować Twój prezent za zapis i w jaki sposób wycenić ofertę