Jak skutecznie sprzedawać swoje produkty i usługi przy pomocy newslettera? Sprawdź zaawansowany poradnik "Segmentacja w sprzedaży online" i wykorzystaj w pełni potencjał listy e-mail!
Może myślisz, że musisz mieć tysiące osób na liście e-mail, aby mieć jakiekolwiek przychody? A może już masz parę setek (albo i więcej) czytelników newslettera, ale nie wiesz, jak się zabrać za sprzedawanie produktów i usług do swojej bazy, i wciąż masz wrażenie, że nie wykorzystujesz potencjału maila?
Dobra wiadomość jest taka, że nawet mała baza e-mail może przynosić Ci już korzyści, w tym finansowe. Ale nie osiągniesz tego, wysyłając informacje sprzedażowe na chybił trafił.
Dlatego przygotowałam ten zaawansowany poradnik "Segmentacja w sprzedaży online", aby pokazać, jak zarządzać bazą e-mail, aby optymalnie ją wykorzystać do promocji Twoich usług i produktów.
Tak, aby rzeczywiście widzieć efekty!
Może już zbierasz od jakiegoś czasu listę e-mail, "bo wszyscy o tym trąbią", ale jakoś nie widzisz jej przełożenia na wyniki sprzedażowe.
A może wciąż jesteś na etapie "budowania społeczności", inwestowania dużej ilości czasu w social media, i newsletter traktujesz po macoszemu? Nie wierząc, że to właśnie on może przynosić Ci pieniądze?
A może nawet i byś chciała zacząć sprzedawać do listy e-mail, ale zastanawiasz się, jak to zrobić skutecznie, nienachalnie i profesjonalnie, bo czujesz intuicyjnie, że wysyłanie maili sprzedażowych do całej bazy jest bez sensu i "nie tędy droga".
Jeśli tak, jesteś w odpowiednim miejscu, bo ten poradnik stworzyłam z myślą o osobach właśnie na tym etapie.
Dzięki newsletterowi nawet introwertycy mogą sprzedawać.
Wiem, bo sama nim jestem 🙂 Dlatego między innymi postawiłam na newsletter.
Wyobraź sobie, jak fajnie jest sprzedawać bez poczucia wciskania - do osób, które rzeczywiście potrzebują Twoich rozwiązań i jedynie ich do zakupu odpowiednio zachęcać.
To właśnie dzieje się, kiedy odpowiednio wykorzystasz potencjał swojej listy e-mail!
Wyobraź sobie, jak super by było, gdybyś...
Wiedziała, jak budować oczekiwanie przed Twoją sprzedażą
Aby odpowiedni ludzie na newsletterze wręcz czekali na Twój produkt
Potrafiła podzielić swoją bazę e-mail i wybrać tych najbardziej zainteresowanych
Dzięki czemu skierujesz swoje maile sprzedażowe do odpowiednich osób, zamiast słać je na oślep
Poznała zaawansowane techniki segmentacji na konkretnym przykładzie
i wśród już zainteresowanych produktem… stworzysz jeszcze dodatkowe „podsegmenty”: hot leads (najbardziej prawdopodobne, że kupią), warm leads, oraz pozostali
Wiedziała, jak się komunikować z tymi ludźmi w trakcie sprzedaży
Aby zmaksymalizować wyniki, dzięki dodatkowym treściom do sekwencji maili sprzedażowych, jeśli jeszcze ich ode mnie nie masz
To możliwe dzięki temu poradnikowi! Postawiłam na sprawdzoną praktykę. Otrzymujesz komplet: nagrania ekranu z tłumaczeniem + uzupełnienia, przykłady i ćwiczenia PDF, dzięki którym będziesz wiedzieć:
*jak przygotować czytelników listy e-mail na zbliżającą się sprzedaż, aby zainteresować chętnych i nie zniechęcić pozostałych
*jak podzielić swoją bazę na osoby, do których wyślesz więcej maili sprzedażowych, i te pozostałe
*a w końcu jak wyselekcjonować z segmentu zainteresowanych produktem osoby, które z największym prawdopodobieństwem kupią dany produkt... i jak do nich pisać, aby ich przekonać
Jeśli nie umiesz jeszcze pisać skutecznych sekwencji maili sprzedażowych, to w pakiecie dostajesz dodatkowe szkolenie i szablony przykładowych maili na ten temat.
Masz komplet praktycznych wskazówek do skutecznego przeprowadzenia Twojej sprzedaży online i wykorzystania maksymalnie potencjału Twojej bazy e-mail!
Sama używałam tych technik wielokrotnie przy swojej sprzedaży online i kampaniach dla klientów.Osiągałam dzięki nim konwersję 7-10% na bazie e-mail. Co to oznacza dla Ciebie?
Oznacza to, że nawet 100 osób już wystarczy, aby mieć kilku klientów w Twoim biznesie online! A co dopiero, jeśli masz tych osób więcej?
Trzeba tylko w pełni wykorzystać potencjał Twojej bazy e-mail - i o tym jest ten zaawansowany poradnik.
Ten poradnik jest dla Ciebie, jeśli:
- masz już co najmniej jeden produkt online lub usługę, ale nie jesteś zadowolona z ich sprzedaży
- chcesz wykorzystać potencjał swojej listy e-mail (musisz więc już ją mieć)
- prowadzisz biznes online oparty na USŁUGACH, produktach elektronicznych i Twojej marce osobistej
- potrafisz obsługiwać system do newsletterów, aby wdrożyć wskazówki dotyczące segmentacji (pokazuję na mailerlite, ale te funkcje ma większość systemów)
NIE kupuj poradnika, jeśli:
- jeszcze nie masz żadnego produktu lub usługi online (nic nie można od Ciebie kupić)
- jeszcze nie rozpoczęłaś zbierania bazy e-mail (po co wówczas kupować, jeśli tego nie wykorzystasz?)
- jesteś świetna w copywritingu i uważasz, że poradzisz sobie sama z tekstami do maili sprzedażowych
- masz już wiele usług i produktów i dużą bazę e-mail, a brak czasu i chęci, aby zająć się wykorzystaniem jej potencjału samodzielnie - możesz wówczas współpracować ze mną indywidualnie, to lepsza opcja
Czas się skupić na tym, co działa i przynosi efekty. Jesteś gotowa, aby wykorzystać w pełni potencjał e-mail marketingu?
Jest to kompleksowy poradnik, który pomoże Ci zaplanować sprzedaż przy użyciu kanału e-mail.
- nagranie dotyczące wykonywania zaawansowanej segmentacji w trakcie kampanii sprzedażowej
- instrukcje w formie PDF jak przygotować bazę na sprzedaż i jak przeprowadzić proces segmentacji w trakcie sprzedaży krok po kroku
- dodatkowy arkusz kalkulacyjny: jak liczyć konwersje w biznesie online (aby wiedzieć, jak osiągnąć swoje cele sprzedażowe)
- nagranie szkolenia: "jak pisać skuteczne sekwencje maili sprzedażowych?" z ćwiczeniami
- przykładowe treści maili sprzedażowych w PDF do dostosowania do Twoich potrzeb